Strona główna » O nas » Polityka jakości
Nadrzędnym celem Spółdzielni Mieszkaniowej „Nasz Dom” jest stała poprawa świadczonych usług w zakresie zarządzania nieruchomościami przy wykorzystaniu systemu zarządzania jakością wg normy ISO 9001: 2015.
Spółdzielnia Mieszkaniowa wkłada cały swój wysiłek w zarządzanie i administrowanie nieruchomościami zgodnie z obowiązującymi przepisami i wymogami, poprzez stałe dążenie do utrzymania nieruchomości w stanie niepogorszonym, a także uzasadnionemu w nie inwestowanie zgodnie z ich przeznaczeniem.
Koncentrujemy się na potrzebach naszych mieszkańców, a tym samym dążymy do identyfikacji ich wymagań, a w ślad za tym wyjścia im naprzeciw oraz przewidywania przyszłych oczekiwań, przy zaangażowaniu wykwalifikowanej, profesjonalnej kadry, w tym kadry licencjonowanych zarządców nieruchomości.
Stale podnosząc swoje umiejętności dążymy do coraz lepszego świadczenia usług, na rzecz Członków Spółdzielni, Właścicieli nieruchomości i Najemców w sposób spełniający wymagania i potrzeby, aby zadowolenie naszych klientów nieustannie rosło.
Cele nasze realizujemy poprzez:
– badanie zadowolenia użytkowników lokali oraz wychodzenie naprzeciw ich oczekiwaniom,
– podnoszenie jakości świadczonych usług,
– stałe podnoszenie kwalifikacji pracowników,
– kształtowanie korzystnych relacji z dostawcami zewnętrznymi,
– terminowość realizowanych zadań.
Aby zrealizować stawiane sobie cele wszyscy pracownicy Spółdzielni Mieszkaniowej zaangażowani są w rozwój i poprawę wszelkich elementów zarządzania oraz świadczonych usług, uczestniczą w szkoleniach podnoszą swoje kwalifikacje.
Powyższe działania przekładają się na działalność gospodarczą i inwestycyjną Spółdzielni i realizowane są z zastosowaniem SYSTEMU ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ.
– od poniedziałku do środy od godz. 700 do godz. 1500
– w czwartki od godz. 700 do godz. 1700
– w piątki od godz. 700 do godz. 1300